Promocje
Bluzka dziewczęca Reima Carelia
Bluzka dziewczęca Reima Carelia
119,00 zł 80,00 zł
Kurtka przejściowa Reima Aarre
Kurtka przejściowa Reima Aarre
308,00 zł 220,00 zł
Kombinezon zimowy Reima Copenhagen
Kombinezon zimowy Reima Copenhagen
499,00 zł 350,00 zł
Kurtka zimowa narciarska Reima Reimatec Regor
Kurtka zimowa narciarska Reima Reimatec Regor
629,00 zł 450,00 zł
Kurtka przejściowa puchowa Reima Float 2w1
Kurtka przejściowa puchowa Reima Float 2w1
367,00 zł 310,00 zł
Kurtka przejściowa Reima Quilt
Kurtka przejściowa Reima Quilt
287,00 zł 225,00 zł
Czapka zimowa Reima Laavu
Czapka zimowa Reima Laavu
119,00 zł 99,00 zł
Bluzka kąpielowa Reima Borneo
Bluzka kąpielowa Reima Borneo
109,00 zł 77,00 zł
Kurtka zimowa  Reimatec Ruis
Kurtka zimowa Reimatec Ruis
319,00 zł 250,00 zł
Czapka zimowa wełniana Reima Kajaani
Czapka zimowa wełniana Reima Kajaani
129,00 zł 105,00 zł
Kpl. bielizny termicznej Reima Taival
Kpl. bielizny termicznej Reima Taival
265,00 zł 230,00 zł
Kurtka jesienna puchowa Reima Filpa
Kurtka jesienna puchowa Reima Filpa
385,00 zł 320,00 zł
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Pobierz formularz zwrotu

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kiday@kiday.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

 

Zwracaną rzecz w nienaruszonym stanie (z kpl.metek ) należy zapakować w oryginalne opakowanie ( jeśli takie posiadamy )wraz z jego całą zawartością oraz zwrócić do nas niezwłocznie na adres: ul. Książąt Mazowieckich 17 F, 05-530 Czersk , jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Przesyłkę należy dobrze zabezpieczyć tak aby towar nie uległ uszkodzeniu.Nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony towar podczas transportu.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki zwrotnej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:kiday@kiday.pl lub drogą pocztową na adres ul. Książąt Mazowieckich 17 F, 05-530 Czersk .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Książąt Mazowieckich 17 F, 05-530 Czersk

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl